E-Posta Pazarlama ile SPAM Arasındaki İnce Kırmızı Çizgi
Mehmet Doğan (www.altiustutasarim.com - 14 Kasım 2006)
E-posta ile pazarlama, yılda 7.3 milyar dolar getirisi olan bir sektör. Geleneksel pazarlama araçlarına oranla çok ucuz bir teknik olmasına rağmen, geleneksel pazarlama araçlarına kıyasla, e-posta ile pazarlama yapmayı başarılı bir şekilde icra etmek gerçekten zor.
E-posta pazarlamacılığı doğru yapıldığında ise yüzlerce değişik platformda yapılan reklamlar ve kampanyalardan bile daha çok getirisi olan, etkileşim yaratan ve efektifliği takip edilebilen, ucuz ve kolay bir araç haline geliyor. Bugün İnternet kullanan hemen hemen herkesin bir email adresi var ve her İnternet'e girildiğinde ilk yapılan işlemlerden birisi email kontrol etmek. Bundan daha iyi bir yöntem düşünebiliyor musunuz müşterilerinize ulaşmak için?