E -Ticaret'te Müşterinin İşini Kolaylaştırmak
Serdar Öner (Pazarlama ve Başka Şeyler)
Çevrimiçi alışverişlerde, tüketici satınalma kararını etkileyen en önemli etkenlerden biri de, ürünün yeterince detaylı olarak incelenebilmesidir. Müşterilerin ürünlere fiziksel olarak dokunmalarının şu an için mümkün olmadığı bu ortamda, müşterinin ürün özelliklerini yeterince hissedebilmeleri, sitede yer alacak görsel malzemelerin çeşitliliğine ve kalitesine doğrudan bağlantılıdır. Bunun için, bence aşağıdakilere dikkat edilmesi faydalı sonuçlar verecektir:
Çevrimiçi alışverişlerde, tüketici satınalma kararını etkileyen en önemli etkenlerden biri de, ürünün yeterince detaylı olarak incelenebilmesidir. Müşterilerin ürünlere fiziksel olarak dokunmalarının şu an için mümkün olmadığı bu ortamda, müşterinin ürün özelliklerini yeterince hissedebilmeleri, sitede yer alacak görsel malzemelerin çeşitliliğine ve kalitesine doğrudan bağlantılıdır. Bunun için, bence aşağıdakilere dikkat edilmesi faydalı sonuçlar verecektir: