Yenilikçiliğin 12 Yeni Formülü

Fadime Bazzal (Capital – Şubat 2007)

Günümüzde her ne kadar CEO’ların ajandasındaki en önemli konu bu olsa da, şirketler inovasyona oldukça kısıtlı bir açıdan bakıyor. “İnovasyon nedir” sorusuna çoğunlukla dar bir bakış açısıyla cevap veriyorlar. İnovasyonu çoğunlukla yeni ürün ve hizmet geliştirmek olarka değerlendiriyorlar. Oysa inovasyonu üretim süreci, tedarik yönetimi, çözüm üretme, müşteri algısı gibi pek çok alana taşımam mümkün.

“İnovasyon nedir” sorusunun aslında uzunca bir cevabı var. Yeni ürün ve hizmetler dışında şirketlerin inovasyon yaratabilecekleri iş süreçleri, tedarik zinciri yönetimi, müşteri deneyimi gibi tam 12 temel alan bulunuyor. Bu 12 temel konuda neler yapmanız gerektiğini öğrenmenin en iyi formülü ise, örnek uygulamaları incelemek.

Özetin tamamına erişmek için lütfen burayı tıklayın.