Pazarlama Yönetimi
Yazar: Philip Kotler

O yıllarda pazarlayıcılar, çetin kararlar vermek zorundaydılar. Fakat günümüzün pazaryeri muazzamca daha muğlaktır. Bir zamanlar ecnebi istilasından masum olan mahalli pazarlar, günümüzde, dev küresel şirketlerin ve küresel niche ["niç" okunan bu kelime, bir pazardaki "küçük, özel bölümler" manasındadır] uzmanlarının mutlu avlanma yerleri oldular. Teknolojideki başlıca gelişmeler, zaman ve mesafeyi oldukça kısalttı. Komünikasyonlar medyası çoğalıyor. Yeni dağıtım kanalları ve düzenleri görülüyor. Aç rakipler her yerde.
(Önsöz'den)
Bu kitabı satın almak ya da okuyucu yorumlarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Değişik kitap araştırmalarınızı yapmak için Ideefixe sayfasını kullanabilirsiniz.