Web Pazarlamanın Neresinde?
Serdar Öner (Pazarlama ve Başka Şeyler)
Çoğu pazarlamacı için "web sitesi", pazarlama aktivitelerini gerçekleştirdiği "diğer bir mecra"dan farklı bir şeyi ifade etmemekte. Pek çok pazarlamacı ise, web'in sadece "diğer bir mecra" olmadığının en azından içgüdüsel olarak farkında. Pazarlama için iki dönemden bahsedilmesi gerekseydi, bu iki dönemin adları Internet Öncesi ve Internet Sonrası olarak belirlenebilirdi herhalde.
Özetin tamamına erişmek için lütfen burayı tıklayın.
Çoğu pazarlamacı için "web sitesi", pazarlama aktivitelerini gerçekleştirdiği "diğer bir mecra"dan farklı bir şeyi ifade etmemekte. Pek çok pazarlamacı ise, web'in sadece "diğer bir mecra" olmadığının en azından içgüdüsel olarak farkında. Pazarlama için iki dönemden bahsedilmesi gerekseydi, bu iki dönemin adları Internet Öncesi ve Internet Sonrası olarak belirlenebilirdi herhalde.
Özetin tamamına erişmek için lütfen burayı tıklayın.