9 Önemli CEO'dan Yenilikçilik Dersleri

Akın ÖNGÖR (Capital - Ocak 2007)
Müşterinizi anladığınızı düşünüyorsunuz, ancak onların da ihtiyaçları sürekli olarak değişiyor. Bu nendenle artık fiyat ve kalite tek başına yeterli değil. Onların yerine yaratıcılıkla, hayal gücüyle bir fark yaratmanız gerekiyor. Bu nedenle de içinde bulunduğumuz ortam, ‘yaratıcı ekonomi’ (creative economy) olarak adlandırılıyor. Aslında en önemlisi, o yaratıcılı getiren değişimi başlatmak.

İşte burada “motivasyon gündeme geliyor. İnovasyon süreci de müşteriyi takip etmek ve anlamakla başlıyor. Burada da önemli bir konu var. Artık, neredeyse herkes müşteriyi anlamaya başladı. Bunun için artık ileri gitmeniz gerekiyor. Bunun çözümü ise müşterilerinizin hayallerine dokunmak, hayalleri içinde yer almaktan geçiyor. Çünkü müşterilerinizin ihtiyaçlarını, onlar size anlatmadan anlamanız gerekir.

Özetin tamamına erişmek için lütfen burayı tıklayın.